Explorers

Jongeren van 15 tot 18 jaar worden “explorers” genoemd bij Scouting Wateringen. De opkomst van de explorers is op woensdagavond tussen 20:00 [1] en 22:00 [1] in ons clubgebouw “’t Knooppunt”, Rozemarijn 16 in Wateringen. Daarnaast hebben explorers ook weekend- en zomerkampen [1].

Opkomsten

Explorers bij Scouting Wateringen organiseren en doen veel zelf. Ze maken hun eigen programma’s, regelen zelf de financiën en verdelen daarbij onderling de taken. Activiteiten zijn bijvoorbeeld ontspannen marshmallows roosteren, actieve speurtochten in het bos en klussen aan het clubgebouw. Dat alles in een relaxed sfeertje. Tijdens kamp is er ruimte voor meer uitdagende outdoor activiteiten, in binnen- en buitenland. Denk aan survival, toertochten van één dag, of een pretpark in België of Luxemburg.

Lid worden?

Ben jij tussen de 15 en 18 jaar en houd je van vrijheid en buitenleven? Meld je dan aan bij de explorers door een e-mail te sturen naar . De eerste 3 opkomsten draai je vrijblijvend mee. We hopen je snel te zien!

Leiding

Bob (Materiaalbeheerder)

Wilma (Contactpersoon)

Contact

Heb je vragen over de opkomsten, lidmaatschap, of overige vragen stuur een e-mail naar . Meer informatie over Scouting Wateringen lees je op je www.scoutingwateringen.nl.

[1] Datums, tijden, of activiteiten die wijzigen door corona

Explorer programma

Explorers
Het programma wordt via WhatsApp gecommuniceerd aan de Explorers.

Ouders
Ouders worden toegevoegd aan een WhatsApp-groep voor gezamenlijke-hulpvragen van de explorers

Explorer foto's

De tofste foto worden op WhatsApp of Facebook gedeeld.

Daarnaast worden foto-mappen gedeeld via Google Drive, of WeTransfer.