(Maatschappelijke) stage bij Scouting Wateringen

Ben jij avontuurlijk en creatief en heb je verantwoordelijkheidsgevoel? Misschien kan je je (maatschappelijke) stage dan bij Scouting doen.

Wat gebeurt er allemaal bij Scouting Wateringen?

Bij Scouting Wateringen gebeurt van alles. Natuurlijk zijn er de wekelijkse opkomsten waar bevers, welpen, scouts en explorers alles doen wat de leiding weet te verzinnen om er een stoere ochtend, middag of avond van te maken: spelen, knutselen, speurtochten lopen, vlotten bouwen, of…..

Ook achter de schermen zijn er volop activiteiten. Denk bijvoorbeeld aan de voorbereiding van de jaarlijkse oliebollenactie, onderhoud aan het gebouw, het snoeien van de bomen en struiken op het terrein, de organisatie van de kerstviering en het ouder-kindweekend.

Wat kan jij doen?
Zoals je ziet is er van alles te doen bij Scouting Wateringen. Aan de meeste activiteiten kan je als stagiair meedoen. Samen met jou kijken we binnen welke groep je het beste zal passen. De mogelijkheden zijn uiteraard afhankelijk van je leeftijd en de eisen van je school.

Nieuwsgierig geworden?
Mail naar voor meer informatie.