Wolven

Hallo allemaal,                                                          Overzicht – Scoutinggroep

Vind jij het leuk om lekker buiten te spelen met vrienden en vriendinnen, en ben je niet bang om vies te worden? Dan vind jij het zeker leuk bij de wolven! Elke week proberen we een leuke opkomst te verzinnen, met elke week een ander programma: we maken vuur, bouwen we iets cools of doen we vette spellen. Onze groep bestaat uit jongens en meiden van 9 tot en met 11 jaar. Elke zaterdagmiddag komen we van 13:30 tot 15:00uur samen. Elke week maken we er een feestje van, 2 keer op weekendkamp. En aan het eind van het jaar als hoogtepunt: een heel gaaf zomerkamp!

Wil je meer weten?  Neem contact op met Jennifer (Hathi) via

Wij hebben helaas een ledenstop, u kunt ons wel mailen voor als uw kind op de wachtlijst wilt.

Algemene informatie:

Meiden en jongens van 9  tot en met 11 jaar
Zaterdagmiddag van 13:30 tot 15:00 uur

Leidingteam:

Jennifer Hülters            Hathi         Contactpersoon
 Thomas van Brakel      Tabaqui     Penningmeester

Charlotte
 Haily

Bij meer info of vragen mail:

Wolven programma

We proberen elke week een origineel programma neer te zetten, met veel afwisseling, zodat het voor iedereen leuk blijft. Als er iets bijzonders is, wordt dat altijd gemeld aan de ouders via de mail en/of WhatsApp. Probeer er wel rekening mee te houden dat we op de scouting niet bang zijn voor een beetje modder, dus trek vooral niet je mooiste kleren aan...